• Κατά την παραλαβή της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγχετε άμεσα το δέμα για τυχόν φθορές, λάθη ή ελλείψεις. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος ενημερώστε την εταιρεία εντός 48 ωρών από την παραλαβή, τηλεφωνικά στο 2102202121 ή μέσω email στο service@globostar.gr.
• Eπιστροφές που δεν έχουν λάβει προηγουμένως έγκριση από το αρμόδιο τμήμα ή που αποστέλλονται με χρέωση παραλήπτη χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική συμφωνία, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.
Συμπληρώστε τη Φόρμα RMA (κατεβάστε την ΕΔΩ), φροντίζοντας να αναφέρονται υποχρεωτικά:
• Επωνυμία και ΑΦΜ της εταιρείας σας
• Ημερομηνία αγοράς & Αριθμός παραγγελίας
• Κωδικός SKU προϊόντος
• Λόγος επιστροφής
Επισυνάψτε επίσης:
• Φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας (σε περίπτωση φθοράς ή προβλήματος)
• Αναλυτική περιγραφή του προβλήματος (για τεχνικά θέματα)
• Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που βοηθά στην αξιολόγηση του αιτήματος
Αποστείλετε τη συμπληρωμένη φόρμα και τα σχετικά αρχεία μέσω email στο service@globostar.gr, είτε μέσω του συστήματος ticketing στον B2B λογαριασμό σας.
Η εταιρεία θα αξιολογήσει το αίτημα και θα απαντήσει εγγράφως με:
• Έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής
• Οδηγίες επόμενων βημάτων ή τεχνικού ελέγχου, εφόσον απαιτείται
Εκτυπώστε και τοποθετήστε στο δέμα:
• Τη συμπληρωμένη Φόρμα RMA
• Το δελτίο αποστολής της εταιρείας σας
⚠️ Χωρίς εγκεκριμένη φόρμα RMA, κανένα προϊόν δεν θα παραλαμβάνεται.
Προϋποθέσεις:
Η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Το προϊόν πρέπει:
• Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές
• Να συνοδεύεται από όλα τα εξαρτήματα & συνοδευτικά έγγραφά του
❌ Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:
• Προϊόντα που έχουν εξαντληθεί (πιθανές διαφορές με επόμενη παραλαβή)
• Ειδικές ή εξατομικευμένες παραγγελίες (π.χ. φωτιστικά ALIEN) και προϊόντα τρεχούμενου μέτρου (ταινίες LED, καλώδια, σχοινιά που κόβονται κατά παραγγελία)
Μεταφορά
• Η αποστολή γίνεται με ευθύνη και χρέωση του αποστολέα.
• Δέματα με χρέωση παραλήπτη δεν θα παραλαμβάνονται
Πίστωση
• Μετά από έγκριση και έλεγχο, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο ίσο με την αξία του προϊόντος.
• Το ποσό παραμένει διαθέσιμο στη λογιστική καρτέλα του πελάτη και συμψηφίζεται με επόμενη παραγγελία. Σε καμία περίπτωση δεν πιστώνεται η αξία της μεταφοράς.
Προϋποθέσεις:
Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς προηγούμενη έγκριση και Φόρμα RMA δεν θα παραλαμβάνονται.
Κόστος Διαχείρισης:
Για κάθε τριγωνική παραγγελία που επιστρέφεται στο σύνολό της ή μέρος αυτής, θα ισχύει κόστος διαχείρισης 1€ + ΦΠΑ, το οποίο θα αφαιρείται από το πιστωτικό τιμολόγιο που θα εκδοθεί.
Σε περίπτωση μη αποδοχής από τον πελάτη του κόστους διαχείρισης, τα δέματα δεν θα παραλαμβάνονται και θα επιστρέφονται στην μεταφορική εταιρία. Σε τέτοια περίπτωση, η ευθύνη για την παραλαβή και διαχείριση του δέματος ανήκει αποκλειστικά στον αποστολέα, ο οποίος οφείλει να επικοινωνήσει απευθείας με το κατάστημα ή τη μεταφορική που χρησιμοποίησε.
Η χρέωση διαχείρισης καλύπτει:
• Παραλαβή και καταγραφή του δέματος
• Τεχνικό έλεγχο των προϊόντων
• Λογιστική επεξεργασία
• Διαδικασία Logistics
• Επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Πωλήσεων ή Τεχνικής Υποστήριξης.
• Σε περίπτωση που διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα με υπαιτιότητα της εταιρείας, αναλαμβάνουμε την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος και καλύπτουμε πλήρως τα έξοδα αποστολής.
• Αν μετά τον τεχνικό δεν διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα και η ζημιά οφείλεται σε λανθασμένη χρήση/εσφαλμένη τοποθέτηση, τα έξοδα μεταφοράς χρεώνονται στον πελάτη.
◊ Η ευθύνη της εταιρείας μας περιορίζεται έως τη στιγμή παράδοσης της αποστολής στην εκάστοτε εταιρεία μεταφορών. Από το σημείο αυτό και εξής, κάθε κίνδυνος απώλειας, καθυστέρησης ή φθοράς του προϊόντος μεταβιβάζεται στον πελάτη, σύμφωνα με τους όρους μεταφοράς της εταιρείας μεταφορών.
Η εταιρεία μας διασφαλίζει ότι κάθε προϊόν συσκευάζεται σύμφωνα με τις πλήρεις προδιαγραφές ασφαλείας και ποιότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με άψογη και προσεγμένη συσκευασία, ώστε να παραδίδεται σε άριστη κατάσταση. Παρά την τήρηση όλων των προβλεπόμενων προτύπων, η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημίες ή αλλοιώσεις που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη μεταφορά ή την παράδοση από τρίτους συνεργάτες ταχυμεταφορών.
• Αποστέλλεται από τον πελάτη με δικά του έξοδα, μετά από έγκριση.
• Αν διαπιστωθεί εργοστασιακή βλάβη, γίνεται επισκευή ή αντικατάσταση.
• Η εγγύηση δεν καλύπτει έξοδα μεταφοράς.
◊ Σε κάθε προϊόν αναγράφονται τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η τάση λειτουργίας και ο βαθμός στεγανότητας. Λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση εκτός προδιαγραφών ακυρώνει την εγγύηση.
• Αποστολή μόνο κατόπιν έγκρισης.
• Ο πελάτης επιβαρύνεται εξ΄ ολοκλήρου με τα έξοδα μεταφοράς & επισκευής.
________________________________________
|
Περίπτωση: |
Χρέωση: |
|
Λάθος της εταιρείας (εντός 48 ωρών από την παραλαβή) |
GLOBOSTAR |
|
Επιβεβαιωμένο εργοστασιακό ελάττωμα (εντός 48 ωρών από την παραλαβή) |
GLOBOSTAR |
|
Υπαναχώρηση, λάθος παραγγελία ή μη ελαττωματικό προϊόν |
ΠΕΛΑΤΗΣ |
|
Αποστολή με μη εγκεκριμένη courier |
ΠΕΛΑΤΗΣ |
________________________________________
Η GLOBOSTAR Group εφαρμόζει διαφανείς και δίκαιες διαδικασίες επιστροφών με στόχο τη διασφάλιση της ποιότητας συνεργασίας με όλους τους συνεργάτες της. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.